سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Autodesk Revit 2019 و 2020 از مبتدی تا حرفه ای

ضروریات

درک اساسی توسعه یا ساختار.

باید گزینه استفاده از رایانه شخصی را داشته باشد.

شما باید برنامه نویسی Revit 2019 یا فرم قبلی را در رایانه شخصی خود معرفی کنید.

داشتن گزینه باز کردن سوابق pdf.

داشتن گزینه استفاده از سوابق تصویری.

تصویر

قدردانی یک انتخاب کاملاً شایسته به روزرسانی های سالانه خود را انجام دهید و با این دوره می توانید برنامه نویسی فوق العاده برنامه ریزی در BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) را در محل کار فعلی با این برنامه نویسی BIM ایجاد شده از طریق Autodesk بیابید.

Revit دارای طرحی است که بیشتر برای توسعه و سازماندهی اطلاعات مرتبط با توسعه ذکر شده است ، به عنوان مثال ، مواد مورد استفاده در یک تقسیم کننده یا محدودیت های لازم برای کمک به بارهای کمکی.

از داده های دیگر که در تقسیم کننده ها ، کف ها ، سقف ها قرار دارد ، از جمله دیگر ، در Revit برای جداول مورد استفاده برای برنامه ریزی برای یک شرکت که به آنها جدول اندازه گیری گفته می شود ، استفاده می شود. اینها به همین ترتیب مورد استفاده قرار می گیرند تا داده های منتقل شده توسط ارائه دهندگان مواد توسعه را از آنجا که داده های Revit در فروشگاه ها ذخیره می کند ، به عنوان مثال ، کیلووات و سایر موارد که ادعای شهرت دارند صریحاً حسابرسی کنند.

Revit تحقیقات تحقیقاتی ساختارها را قادر می سازد تا قبل از شروع با محاسبات اساسی ، مناطق خطر را بشناسند ، دقیقاً به عنوان معاینات آفتاب برای طرح ترکیبی.

با استفاده از ابزارهایی که محصول در اختیار دارد ، می توانیم فعالیتهایی را که در Revit از طریق ضبط ها و اسلایدها ارائه شده است معرفی کنیم و در هنگام برخورد با یک سرمایه گذاری آموزنده یا کار ، برای افراد مختلف نمایش داده شود.

در طی دوره ، ما با استفاده از مدلی که به شما کمک می کند تا به خوبی سفارش داده شده ، سرمایه گذاری کل و بدون هیچ گونه آماده سازی را با استفاده از شیوه هایی که بطور مداوم روشن می شود ، ایجاد خواهیم کرد. برای گذراندن این دوره شما به اطلاعات قبلی BIM یا Revit احتیاج ندارید. علاوه بر این ، این دوره با جدیدترین اقتباس سال 2019 Revit ساخته شده است ، با وجود این که هیچ مشکلی در مورد اتفاقی که شما برای پیگیری این دوره با یک فرم قبلی Revit انتخاب کرده اید وجود ندارد ، تقریباً مطمئناً آن را کاملاً مصرف خواهید کرد.

هر زمان که در طول دوره هستید ، تقریباً مطمئناً فعالیت ها و سوابق مورد استفاده در هر تمرین را بارگیری می کنید تا تمرکز خود را در انتخاب و انتخاب های مختلف محصول حفظ کنید.

این دوره برای چه کسی است:

این دوره برای دانش آموزان یا کارشناسانی که مایل به یافتن اطلاعاتی در مورد یک محصول هستند ، به عنوان مثال ، Revit بدون استفاده از آن در حال حاضر و یا افرادی که مایل به پیشرفت عمیق تر در مورد گزینه های مختلفی هستند که revit در نظر گرفته شده است ، به پایان رسیده است.

به همین ترتیب استقلالهایی را که در یک فراخوان شروع می شوند برای طراحی یا ساخت و ساز از بین می برد.