سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش BIM تحلیل دینامو Revit و 2018

ضروریات

رایانه ای برای دستیابی به فعالیتهای پیشنهادی

نیاز به معرفی مقدماتی Autodesk Revit 2018 و Dynamo 1.3 در رایانه

باید بدانید که چگونه نمایش اساسی ساختمان و اجزای کمکی را نمایش دهید.

تصویر

این دوره برای شما آموزش داده است که چگونه مدلهای Autodesk Revit 2018 را در Dynamo بررسی کنید و نتایج را دوباره در Revit تغییر دهید ، حسابرسی کنید و تجسم کنید.

BIM آن را برای صنعت AEC (معماری ، مهندسی و ساخت و ساز) عمیق تر می کند ، بنابراین هر بار تعداد فزاینده ای از تعهدات در طی این روش ایجاد می شود که دستورالعمل های کیفیت را برای توسعه و ساختار تغییر می دهد.

یک مدل Revit می تواند جعبه ای از داده با تعداد زیادی از مؤلفه ها و رویکردهای مختلف برای نشان دادن چیزهایی باشد که نمی توانیم از صحت آن اطلاعات مطمئن باشیم ، مگر اینکه بتوانیم آن را بررسی کنیم.

تا آنجا که Revit می تواند پیش برویم ، می توانیم برنامه ها ، کانال های نظرسنجی را تهیه کنیم و یک کنوانسیون را برای تقریباً کلیه مراحل انجام دهیم ، اما می تواند پیشرفت را به سمت نگرش مثبت مدل سازها بگذارد.

با استفاده از دینامو می توانیم کانالها ، پارامترها ، داده های پیش بینی ، ایجاد چشم انداز و پارامترها را برای رایانه ای کردن این موارد بدست آوریم ، با استفاده از Dynamo Player هر یک از این مراحل را می توان دوباره تنظیم کرد و به طور مناسب تخمین زد.

این دوره در 3 بخش ، مبانی دینامو ، انتخاب و مدیریت تقسیم می شود.

این دوره بدون هیچ گونه آمادگی و بیانگر بیشترین ظرفیت های عادی ، امکان یادگیری نیاز شما را فراهم می کند ، بنابراین همه دستگاه ها به سادگی موارد اساسی مورد بررسی قرار نمی گیرند ، بنابراین می توانید با آموزش ، شروع به اجرای دینامو و یادگیری کنید.

این چیزی جز یک دوره دینامو است ، زیرا همه دستگاه ها و رویه ها را تحت پوشش قرار نمی دهد ، اما بدون شک می تواند نحوه نظارت بر داده ها و پراکندگی آن را به شما نشان دهد.

این با استفاده از الگوی هندسه BIM Dynamo مکمل است ، این دو دوره به صورت رایگان انجام می شود.

این دوره دارای 2 فعالیت حسابرسی است که مستقیماً با ایجاد محتوا پویا درگیر هستند ، دقیقاً همانطور که به شما توصیه می کنم تمرینات را بصورت دینام تولید کنید.

این مطالب علاوه بر گره های سفارشی که به طور صریح برای آن ساخته شده اند ، مطالب ارسالی در دوره را نیز شامل می شوند.

به جرأت می توان گفت که شما با گذراندن دوره هایی که با مقدار زیادی ماده سریع انجام می شوند ، دچار سوختگی می شوید؟ سعی کنید استرس را با سرعت بسیار زیاد خود انجام ندهید ، بین مناطق برای موضوعات خاص گزاف گویی کنید ، ورودی برای تمام عمر است.

علاوه بر این ، ما برای هر موضوعی که ثبت شده است ، واکنش فوری داریم ، بنابراین می توانیم ماده را بهبود بخشیم.

اولین کسی باشید که در مورد دوره های آتی با توجه به BIM آگاهی دارید ، از هر یک از درهای باز که ممکن است در آن ظاهر شود بهره برداری کنید و از آن برای بهبود عملکرد کار خود و بهبود موقعیت های شغلی استفاده کنید.

این دوره برای چه کسی است:

توسعه دهندگان ، مهندسین ، سازندگان و معماران که باید حداکثر ظرفیت Revit را برای BIM تخلیه کنند ، به عنوان وسیله ای برای نمایش به همان اندازه نزدیک به واقعیت که ممکن است تحت شرایط انتظار می رود

سازندگان ، مهندسین و معماران که دوره گذشته را گذرانده اند ، اما برای تضمین این امکان که می توانند کتابخانه های خود را کنترل کنند ، باید شکاف را پر کنند.

برنامه ریزانی که نیاز به ایجاد خانواده های اکورات دارند و در حد تجدید نظر فرسوده هستند.

Autodesk Revit کاربرانی که باید در مورد سودمندی Revit عمیق تر تحقیق کنند.

مشتریانی که کنترل داده های نمایش داده شده در مدل Revit را کنترل می کنند