سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی اساسی عملی در ایجاد خانواده های مجدد

پیش نیازها

Autodesk Revit 2015 یا بعد از آن / مجموعه ساخت و ساز Autodesk Premium یا مجموعه معماری ، مهندسی و ساخت و ساز Ultimate / Autodesk

یادگیری اساسی Revit یک یا بیشتر خواهد بود ، اما هنوز لازم نیست

تصویر

در Autocad 2D ، شما می توانید بدون مربع های منحصر به فرد و حتی مربع کار کنید. در 3D BIM Revit ، شما اساساً نمی توانید سرمایه گذاری تجدیدنظر خود را بدون اینکه متوجه شوید چگونه می توانید خانواده های تجدید نظر پارامتری خود را بسازید ، شروع کنید. یک پروژه Revit مجموعه ای از چیزها است ، به نام Revit Families.

این دوره "مبانی اساسی معقول و منطقی در ایجاد خانواده های بازنشسته" ، موارد اصلی مهم را برای شما نشان می دهد ، آدرس توسط گفتگو .. در ساختن پارامترهای خود برای خانواده Revit Family. یادگیری و درک این مهره ها و پیچ های مهم (انواع ، موارد ، هواپیما مرجع ، هواپیما کار ، سازه های ایجاد ، قفل ها ، تنظیمات قابل درک بودن ، نوع پارامتر .. و غیره.) از طریق نقطه به نقطه به ضبط شده های ضمنی آموزشی که به نمایش گذاشته می شوند چطور؟ DOOR و WINDOW ، 2 مورد از خانواده های قابل بازشناسی که به طور گسترده شناخته شده اند. استفاده از این ملزومات اساسی اساسی به شما قدرت می دهد تا سفر خود را در ساخت خانواده های تجدیدنظر پارامتری خود آغاز کنید. از یک سرمایه گذاری مجدد شروع کنید و به جلو بروید.

این کلاس آموزشی ساختار در بخش W / Lectures است. پرونده خانوادگی Revit (با فرض هرگونه مورد نیاز) برای بحث خاص ، می توانید از آدرس اینترنتی url در سازمان دهنده "قابل دسترسی در دسترس" دریافت کنید. بخش های جستجو و سخنرانی ها در یک عادت پی در پی .. آدرس توسط گفتار مفید ترین روش برای یادگیری خواهد بود.

در صورتی که از بخش ها یا سخنرانی های قبلی خودداری کنید ، می توانید پرونده Revit Family (با فرض هر مورد) مورد نیاز برای بحث خاص را از آدرس url connect در پاکت "دارایی قابل دسترسی" بارگیری کنید ، و کسب بخش را از بخش یا سخنرانی که دوست دارید و جابجا کنید ، شروع کنید. به بعد ..

توجه: تمام خانواده های تجدید نظر شده در این دوره که در این دوره تحت پوشش خود قرار دارند ، می توانند بارگیری شوند تا عکس آن را از سایت MY revit bim (که اشاره به زندگی نامه مربی دارد) بارگیری کنید ... در واقع ، حتی قبل از شروع این دوره. جستجوی keyphrase "udemy" ..

برو بهش شلیک کن علاوه بر این ، این دوره را بفهمید که چگونه خانواده های تجدید نظر پارامتری خود را بسازید ..

این دوره برای چه کسی است:

مشتریان Tenderfoot ، Intermediate و Advanced Revit پیشرفته