سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش BIM افزار Autodesk Revit 2018 دینامو Player برای مدلسازی ج

پیش نیازها

رایانه ای برای دستیابی به فعالیت های مقرر

نیاز به معرفی مقدماتی Autodesk Revit 2018 و Dynamo 1.3 در رایانه دارید

باید بدانید یا از مدل هندسه دینامو و آنالیز دینامو استفاده کرده باشید

باید درک کنید که چگونه در Revit نمایش دهید.

تصویرگری

این دوره در نظر گرفته شده است تا به شما نکات فوق العاده مورد علاقه استفاده از Dynamo Player را به عنوان یک برنامه حل کننده برنامه در نظر بگیرد که می تواند بدون ایجاد کشش هرگونه روش را تسریع کند.

این یک شانس غیرقابل تصور برای پذیرش در فرآیندهای کاری و باز کردن نتایج احتمالی شما برای تسریع رویه های شما همانند همدستان یا نزدیکان شما است.

BIM در حال حاضر در یک شورش رایانه ای دوم قرار دارد که در آن توانایی های رابطه ای و برنامه نویسی می تواند جایگزین انگیزه توسعه و بنیانگذاری سرمایه گذاری های BIM شود ، جریان مرکز به جای مدل های با کیفیت ، در واکنش ها و معاینه PC منعکس می شود.

این دوره حجم اصلی برنامه های لیست پخش برای مهندسی عمران ، معماری و ساختار است. دو تخلیه دیگر برای نماینده پارلمان وجود دارد و فرآیندهای کاری مختلف بنابراین یک فرصت مهم را پشت سر نمی گذارند.

ما بدون هیچ گونه آمادگی در بهترین روش برای آسان تر درک برنامه ها با اشکال اطلاعاتی شروع خواهیم کرد و از آن نقطه برای تنظیم ممیزی فرآیندهای کار و سایر ترتیب مؤلفه ها که می تواند برای بهبود شما شامل موارد و تجهیزات باشد ، از آن استفاده کنید. توسط دینامو.

در این دوره ما ایده هایی را برای استفاده از زمین ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم با رایانه صحبت کنیم و توانایی های آن آینه این نتایج است.

مکاتبات مهارت اصلی مرکز برای یک هماهنگی BIM آشنا است ، و من قبول دارم که این برنامه تولیدی نرخ دریافت BIM را در فرم های پیکربندی مختصر و بهبود می بخشد ، بنابراین ما در حال چت کردن در مورد پرش کوانتومی هستیم تا با چارچوب های توسعه و ساختمانی سازماندهی کنیم.

این دوره همراه با دوره های مختلف ، به عنوان مثال ، مدل سازی پایه دینامو ، تسلط بر هندسه با دینامو است و به همین ترتیب یک ضرورت دیگر برای دوره های آینده با استفاده از ساختار مولد با فرآیندهای کاری متفاوت ایجاد می کند.

این دوره دارای چند نمونه محتوا است که می توانید پس از آن بتوانید کار خود را انجام دهید و علاوه بر این ، تمام منابع ، محتویات و استعمارهای منعکس شده را نیز در بر می گیرد.

با سرعت خود بروید ، در مناطقی پرش کنید و از دسترسی به مواد در طول زندگی قدردانی کنید

به همین ترتیب ، برای هر موضوعی که ثبت شده است ، یک واکنش فوری داریم ، بنابراین می توانیم ماده را بهبود بخشیم.

اولین کسی باشید که در مورد دوره های آتی با توجه به BIM آگاهی دارید ، از هر یک از درهای باز که ممکن است ظاهر شود استفاده کنید و از آن برای بهبود عملکرد کاری خود استفاده کنید و نشانه هایی از بهبود موقعیت های شغلی را نشان دهید.

این دوره برای چه کسی است:

سازندگان ، معماران و مهندسان آنچه را سریعتر نشان می دهند

درک می کند که چه چیزی باید در مورد مجموعه های مختلف ساختار تحقیق کند.

مدیران BIM و هماهنگ کنندگان BIM که به یک کنوانسیون نسل تنظیم شده برای همه گروه ها نیاز دارند